Initiatieven

Huidige initiatieven:

Health Club el futUro organiseert marathons en meer voor MARLY

Op woensdag 17 februari van 14:00 - 16:00 uur organiseert El Futuro een dag speciaal voor Marly. Kinderen kunnen dan sporten en de opbrengst gaat naar Stichting Marly. Voor meer informatie: El Futuro voor stichting Marly

Voor de volwassenen is er de mogelijkheid om 20 en 21 februari te sporten voor Marly

Basisschool De Alm verkoopt kaarten voor Stichting Marly

De kinderen van basisschool De Alm hebben gezamenlijk een aantal kunstwerken gemaakt op grote doeken. Van deze doeken worden uiteindelijk kaarten gemaakt. Deze kaarten worden deur aan deur verkocht. Zodra deze klaar zijn, zullen er ook foto;s van te zien zijn op deze website.

Kinderdagverblijf Leypark organiseert een lentemarkt

Op zaterdag 19 maart organiseert kinderdagverblijf Leypark een lentemakt.

Er zullen diverse leuke activiteiten plaatsvinden. Zo is er een 2e kansmarkt. Worden er knutselwerkjes die gemaakt zijn door de kinderen verkocht. Kinderen kunnen op de foto, er wordt geschminkt en er is een knutseltafel. Natuurlijk zijn er ook lekkere hapjes en drankjes te koop. De gehele opbrengst van de lentemarkt gaat naar stichting Marly.

Iedereen is welkom!

Benefietconcert

Op woensdag 24 februari vanaf 20:30 is er een benefietconcert voor Marly georganiseerd. Inloop vanaf 19:30 in de kerk van broekhoven aan de broekhovenseweg 2. De volgende artiesten komen optreden:

• Robin Haijes
  • Anne van Damme
  • Sarah van Gorp
  • Wytske Gratama
  • Tiago Lageira
  • Tamhara van het Duvelhok
  • Jeugdkoor van Broekhoven

Heb je een initiatief om Marly te helpen?

Meld deze bij ons aan zodat we dit initiatief onder de aandacht kunnen brengen. Samen kunnen we meer mensen bereiken en het initiatief nog succesvoller maken. Ben je al met iets bezig of wil je iets gaan doen? Vul onderstaand formulier in en wij zorgen voor een plaatsing op deze site en facebook.

Namens Marly wil ik alle initiatiefnemers hartelijk bedanken!

* Vereiste velden